تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
آغاز فعاليت" بند ميم " تا محاکمه سران فتنه
ما خواستار محاکمه سران دشمن و عمله هايشان هستيم و تا زماني كه اينان به سزاي عملشان نرسند هرگز از پاي نخواهيم نشست و به مسئولين قوه قضاييه هشدار مي دهيم تا در سريعترين زمان ممكن، خواسته به حق مردم را عملي سازد. اخطار مي کنيم که جز اين راهي نيست، که اگر به وظيفه خود عمل نکنيد امت حزب الله، ناگزير، به بند "م" وصيت نامه خميني كبير(ره)، جامه عمل خواهد پوشاند.

http://naghdnews.ir/band-e-mim.html
http://naghdnews.ir/band-e-mim/11150-mim.html

لطفا اطلاع رساني کنيد و به اين طرح بپيونديد


دعوت به حضور در انتفاضه سايبري
آيا وقت آن نرسيده است كه در كنار هم زنجيره اي پولادين تشکيل دهيم و آن را بر گلوي صيهونيسم و استكبار بپيچيم تا جهان هميشه از شر اين موجود نامشروع و پليد نفسي به راحتي بكشد؟

اگر در حال حاضر فرياد اسلام را بشنويم و آن را از چنگال ستمگران عالم نجات دهيم مطمئن باشيد كه نداي انا المهدي پسر فاطمه را هم خواهيم شنيد. با دست روي دست گذاشتن فقط دشمنان دريده تر و ظالم تر مي شوند. بايد همت را مضاعف كنيم تا به هدف نهايي كه از بين بردن اين لكه سياه جهاني است برسيم و اين حركت اتفاق نمي افتد مگر با اتحاد و هماهنگي و البته كار مضاعف در حيطه جنگ نرم. لذا از تمامي سايت ها و وبلاگ نويسنان تقاضا مي شود اولويت اصلي اقدامات و مطالب خود ( اعم از متن ، تصوير ، کاريکاتور ، طرح ، کليپ ، شعر و ... ) را در اين راستا و قضييه ي فلسطين قرار دهند تا با پشتيباني و همکاري يکديگر به اهداف مد نظرمان برسيم. ان شالله که از اين امتحان اخير نيز، با سربلندي خارج شويم
براي اطلاع از چگونگي فعاليت و شركت در انتفاضه سايبري به لينك زير مراجعه كنيد
http://naghdnews.ir/cyber-resistance/news-articles-related-resistance/4521-cyber-resistance.html

سلام
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
بزرگترين مرجع دانلود رايگان با لينک مستقيم